неділю, 12 травня 2013 р.

"Свет мой, "мыльница", скажи..."

Так як до "зеркальца" не доробилась, поговоримо про мильницю.

Перед покупкою я проштудіювала відгуки про фотоапарати на Розетці. 
Відфільтрувала по своїх фінансових можливостях і марках  Canon  і Nikon. Щось вони мені більше внушають довіру. 
Вибрала  Canon PowerShot SX150. Спокусилась на ручне регулювання видержки і діафрагми. Мабуть фотік напівпрофесійний. А я ж хочу щось зуміти своїми ручками сотворити, а не тільки в режимі "авто" цоркати.
Стояла переді мною дилема. Чи не продешевила я, купивши фотоапарат за 1500 грн. На які фотографії я можу претендувати з такою технікою?

Мала стійке враження про дзеркальну фотокамеру  - фотографії, нею зроблені,  виходять ідеальні, яскраві, чіткі, з розмитим заднім планом, хоч зразу на виставку.
А я, купивши новий фотоапарат, і далі бавлюся з кожною фоткою. Додаю вручну більше різкості, яскравості, де потрібно контраст, тоную.
Коли шукала порад, щодо фотографування, натрапила на класну статтю. Мені імпонує думка автора. Ніби спеціально для мене написано. Може і Вас зацікавить  порівняння звичайної і дзеркальної фотокамери.
Автор статті каже, що всі професійні фотографи, перш ніж показати світові готове фото, роблять те саме, «піддають продукт старанній термічній обробці» :)  О, виходить, я все правильно роблю. Крута техніка сама чуда не створить.
Щодо розмитого фону на фотографії - це окрема тема, в процесі дослідження. Якщо мені це вдається зробити, то нехотячи :-) Планую розібратись, як воно так гарно виходить і розказати Вам в наступних статтях.

Отже, не має значення, яким фотоапаратом Ви фотографуєте. Головне передати Ваше бачення. Адже фотографує не техніка, а людина. Саме людина ловить слушний момент, створює вдалу композицію для кадру.  Для якісних знімків, потрібно, додатково вчитись і набиратись навиків.
Прикольна цитата з вищезгаданої статті:
" - Ох, как хорошо вы фотографируете! У вас, наверно, профессиональный фотоаппарат?
 — Ох, как хорошо вы готовите! У вас, наверное, дорогая кастрюля?"


Так що, фотографуйте на здоров'я, все, що Вам хочеться і такою технікою, яку Ви собі можете дозволити.  Головне, щоб процес приносив задоволення!


Дякую, що прочитали мою статтю. Якщо вона Вас зацікавила, будь ласка залишіть коментар і порекомендуйте в Google і Facebook.

Інформація виявилась для Вас корисною? Не забудьте приєднатися до читачів, щоб не пропустити наступних цікавих публікацій. Та залишайте свої відгуки. Мені цінна Ваша думка!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Завжди рада Вашим відгукам!
Якщо не знаєте як написати, будь ласка оберіть коментувати як: - ім'я/url.
Впишіть як Вас звати і свій коментар (url необов'язково, може бути адрес сторінки у соцмережі)
Якщо маєте пошту на Gmail, можна використати свій профіль ;-)
Дякую :)

Є що переглянути:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярні публікації