суботу, 6 червня 2015 р.

З чого все починалось і як я до такого докотилась :)

Привіт, друзі! Так хочеться похвалитися! :-) У мене вчора був суперовий день, ФЕЙЄРВЕРК вітань і позитиву. Ефект від святкових спалахів і досі мене освітлює :-))
Де, як не тут і не в цей день, я можу розповісти, що за останні півтори місяця двічі давала інтерв'ю як фотограф.


Перша нагода випала, коли засновники сайту "365 днів" запровадили ідею брати інтерв'ю у тих фотографів, які вже пройшли свій річний марафон. Приємно, що мене запросили, одну із перших, дати інтерв'ю! :-) Запрошую до прочитання: http://365dayz.ru/blog/45/

У сьогоднішній день дозволю присвятити самій собі пост :-) Всі новини і фото приберегла саме на зараз. Адже вчора був мій гарний день, свято власного егоїзму та N-нна річниця від народження :-) В першу чергу, пригощаю Вас надзвичайно ніжним і вишуканим сметанково-полуничним десертом.


Перше фото публікації - я у молодшому шкільному віці. Батьки захоплювалися фотографією та мене привчали. Якось випадково потрапила на нього, коли робила ревізію у коробках з старими речами та фотоальбомами. Особливо порадував надпис дитячою рукою - ПРОФЕСІОНАЛ :-) Дякую собі маленькій, що обрала та запрограмувала для мене шлях та велике захоплення! :-)

Якщо Вам цікава моя творчість, запрошую прочитати прес-конференцію в улюбленому проекті, блозі "Я - Фотограф!" Колеги-фотографи влаштували мені суперовий допит. Розкрила душу та свої секрети. Про те, що люблю фотографувати, як проходить підготовка і процес зйомки. Звідки приходить надхнення та про публікації в друкованих виданнях.



Я не любитель селфі, за рік назбиралось два пристойних автопортрети, які не встигла опублікувати ще. Вирішила, що пора показатися, щоб читачі знали автора блогу :-)


Квіти собі любимій :-)


Не порадувала я Вас сьогодні красномовністю. Тільки похвастушки получились :-))) Вже не вистачає сил та фантазії на адекватну довгу писанину. Все з себе витиснула, коли готувала відповіді на багато запитань інтерв'ю. (Читаю перед публікацією це все і сміюсь - немає що прочитати :-)))
У будь-якому випадку, дякую за увагу. Буде приємно, якщо прочитаєте, переглянете фото та висловите свої враження :-)
Хорошого Вам настрою!
Ваша, Lysulka

8 коментарів:

  1. Юлечка, с днем рождения! Пусть твой творческий путь будет удачным и красивым, а вдохновение не покидает никогда!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ольчик, спасибо большое! Очень приятные пожелания, рада им! :-)

      Видалити
  2. Интересное интервью. Поздравляю с публикацией!
    ЮлIя, а что это за фотошкола онлайн, о которой говорилось?

    ВідповістиВидалити
  3. Юлечка, с Днём Рождения! Праздник собственного эгоизма - как ты классно его назвала))) На занятие фотографией ты себя, оказывается, ещё в детстве запрограммировала, здорово!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Евгения, спасибо большое за поздравление!
      Да, оказывается! :-) Это классно! :-)

      Видалити
  4. HelloYuliya Lysa !!
    What a lovely shots. Nice to see how you started your great hobby.
    Nice pictures.

    Many greetings,
    Marco

    ВідповістиВидалити

Завжди рада Вашим відгукам!
Якщо не знаєте як написати, будь ласка оберіть коментувати як: - ім'я/url.
Впишіть як Вас звати і свій коментар (url необов'язково, може бути адрес сторінки у соцмережі)
Якщо маєте пошту на Gmail, можна використати свій профіль ;-)
Дякую :)

Є що переглянути:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярні публікації